کد خبر: ۹۴۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۸
عادل فردوسی‌پور با انتشار پیامی گفت: مسمومیت‌های زنجیره‌ای در مدارس دخترانه هولناک و تاسف‌بار است. باورکردنی نیست که طی هفته‌های اخیر دختران دانش‌آموز مسموم می‌شوند و عاملان این جنایت همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند.

عادل فردوسی‌پور: مسمومیت‌های زنجیره‌ای در مدارس دخترانه هولناک است / عاملان این جنایت همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند / بیش از این با جسم و روان‌ فرزندان ایران بازی نکنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، عادل فردوسی‌پور به اتفاقات اخیر در مدارس دخترانه واکنش نشان داد.

 
 

عادل فردوسی‌پور با انتشار پیامی در خصوص این اتفاق گفت: «مسمومیت‌های زنجیره‌ای در مدارس دخترانه هولناک و تاسف‌بار است. باورکردنی نیست که طی هفته‌های اخیر دختران دانش‌آموز مسموم می‌شوند و عاملان این جنایت همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند.

این افراد چه کسانی‌اند که می‌خواهند با ایجاد فضای رعب و وحشت، برای رشد سرمایه‌های انسانی مانع‌تراشی کنند؟ آینده از آن نوجوانان و جوانان این سرزمین است. بیش از این با جسم و روان‌ فرزندان ایران بازی نکنید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: