کد خبر: ۹۴۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۶
زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پیگیری ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس گفت: طبق گزارش‌ها، تردیدی نیست که مسمومیت‌های استنشاقی وجود داشته اما علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس: تردیدی نیست که مسمومیت‌های استنشاقی در مدارس قم و بروجرد وجود داشته / هنوز آنالیز شیمیایی دقیقی اعلام‌ نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پیگیری ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس گفت: طبق گزارش‌ها، تردیدی نیست که مسمومیت‌های استنشاقی وجود داشته اما علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از مدارس اظهار داشت: روز دوشنبه با دستور ریاست مجلس چند نفر از کمیسیون بهداشت و درمان مأمور شدیم تا به قم برویم و موضوع را از نزدیک بررسی کنیم.

وی در خصوص افراد حاضر در این بررسی افزود: ۴ نفر از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس، معاون سیاسی استانداری، معاونت درمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دادستان و مدیرکل پدافند غیرعامل و نیروهای اطلاعاتی و امنیت قم، نمایندگانی از وزارت آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان در جلسات حضور داشتند و گزارشات مبسوطی ارائه دادند.

شیخی با یادآوری اینکه روز گذشته در مجلس جلسه‌ای مشترک با حضور کمیسیون آموزش، وزیر بهداشت، وزیر آموزش‌وپرورش و نماینده‌ای از وزارت اطلاعات برگزار و گزارش‌ها از سمت نمایندگان قم و بروجرد استماع شد، تصریح کرد: طبق گزارش‌ها در اینکه مسمومیت‌های استنشاقی وجود داشته تردیدی نیست اما علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص جمع‌بندی جلسه مذکور اعلام کرد: در جلسه یک هفته فرصت داده شد تا در هفته آینده جلسه‌ای دیگر برگزار شود و امید است اطلاعات دقیق‌تر توسط کمیته‌ علمی و وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی گزارش شود.

وی در پایان در خصوص علت نهایی مسمومیت‌های ایجادشده اعلام کرد: در جلسه موارد مختلف بررسی شد اما هنوز نتیجه و آنالیز شیمیایی دقیقی اعلام‌نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: