کد خبر: ۹۴۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۱۶۶
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است.

وزیر کشور: تاکنون کسی در خصوص مسمومیت دانش‌ آموزان دستگیر نشده / هیچ کزارشی هم از ماده سمی خاصی در این رابطه نداشته‌ایم؛ بخش اعظمی از این موضوع ناشی از ایجاد جو روانی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها بوده / منشا این موضوع را پیدا نکرده‌ایم / اگر نیروهای امنیتی به سرنخ‌هایی دست یابند و افرادی که وابسته به هر گروهکی باشند، دستگیر شوند، اطلاع‌رسانی خواهد شدوزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است.

وی افزود: هیچ کزارشی هم از ماده سمی خاصی در این رابطه نداشته‌ایم و بخش اعظمی از این موضوع ناشی از ایجاد جو روانی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها بوده است.

وزیر کشور با بیان اینکه تا کنون منشا این موضوع را پیدا نکرده‌ایم، ادامه داد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی اگر به سرنخ‌هایی دست یابند و افرادی که وابسته به هر گروهکی باشند، دستگیر شوند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: