کد خبر: ۹۴۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۹۷
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از دستگیری عوامل حفاری غیرمجاز کشف اشیای عتیقه قیمتی در امامزاده عسگری روستای شهرآباد خبر داد.

غافلگیری ۵ مرد که در یک قدمی گنج تاریخی بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: توحید مظفری گفت: تعدادی از افراد در روستای شهرآباد فیروزکوه اقدام به حفاری غیرمجاز برای ورود به امامزاده جهت کشف اشیای تاریخی کرده بودند که در نهایت با دستور قضایی تعداد ۵ نفر از مرتکبین در حین حفاری دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه افزود: طی اعلام متهمین، همگی تحت هدایت و راهبری شخصی بصورت کاملاً حرفه‌ای با ایجاد تونل‌های زیر زمینی گسترده حدود ۲۵ متر به صورت افقی و چندین متر به صورت عمودی مشغول به حفاری بودند.

مظفری گفت: با بازرسی منزل یکی از متهمان، مامورین ۴ ظروف مسی دارای قدمت تاریخی و تعداد ۲ عدد فشنگ و ۲ قبضه اسلحه که در زیرِ زمین دفن بوده کشف کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: