کد خبر: ۹۴۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۱۶
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درباره مسمومیت دانش آموزان اظهار کرد: مسمومیتی که ایجاد شد بسیار خفیف بود و عارضه ای برای کسی ایجاد نکرد و چند ساعت دچار علائم بی حالی و ضعف شده بودند. او گفت: از بهترین استید سم شناسی کشور استفاده شد و مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی سم خفیف باعث ایجاد مسمومیت شده است. وی ادامه داد: اینکه این سم چطور تولید شده و عامدانه بوده یا خیر در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست.

وزیر بهداشت: مسمومیت دانش‌آموزان ناشی از نوعی سم خفیف بود / اینکه این سم چطور تولید شده و عامدانه بوده یا خیر، در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیستوزیر بهداشت گفت: مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی سم خفیف باعث ایجاد مسمومیت دانش آموزان شده است.

 

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، بهرام عین اللهی درباره مسمومیت دانش آموزان اظهار کرد: مسمومیتی که ایجاد شد بسیار خفیف بود و عارضه ای برای کسی ایجاد نکرد و چند ساعت دچار علائم بی حالی و ضعف شده بودند.

به نوشته تسنیم، وی افزود: کمیته ویژه ای را برای تحقیق در این رابطه مامور کردیم و از بهترین استید سم شناسی کشور استفاده شد و مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی سم خفیف باعث ایجاد مسمومیت شده است.

وی ادامه داد: اینکه این سم چطور تولید شده و عامدانه بوده یا خیر در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: