کد خبر: ۹۴۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۳۹
ممکن است محور جلسه فردا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اقدام اخیر گزینه‌های داخلی تغییر کند.

نکونام و مجیدی، جانشین کی ‌روش؟به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: فدراسیون فوتبال هفته گذشته با ارسال نامه‌ای رسمی از مهدی تارتار، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام و فرهاد مجیدی درخواست کرد برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی ارائه بدهند. البته در ادامه از حمید مطهری و ساکت الهامی نیز به عنوان نفراتی یاد شد که در صورت نیاز از آن‌ها نیز چنین درخواستی مطرح می‌شود.

با این وجود در شرایطی که قرار است صبح فردا جلسه هیات رئیسه فدراسیون برگزار شود، 5 گزینه انصراف خود را اعلام کرده‌اند. فقط نکونام و مجیدی از گزینه بودن برای سرمربیگری تیم ملی انصراف نداده و البته موضع خود را هم در این مورد اعلام نکرده‌اند.

فدراسیون فوتبال که می‌خواست با برنامه گرفتن از مربیان ایرانی، فضا را برای حضور آن‌ها در تیم ملی فراهم کند اکنون با این اقدام گزینه‌های داخلی در جلسه فردا هیات رئیسه قطعا فقط به سراغ بررسی وضعیت سرمربیان خارجی خواهد رفت مگر اینکه تا پایان وقت اداری امروز نکونام و مجیدی برنامه خود را تحویل بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: