کد خبر: ۹۴۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۳
فیصل بن فرحان در دیدار با زلنسکی در کی‌یف تصریح کرد: ما خواهان پایان جنگ اوکراین و روسیه به شکل مسالمت آمیز و به دنبال فرصت‌ها برای حل بحران با کمک همه طرف‌ها هستیم.

وزیر خارجه سعودی در دیدار با زلنسکی: خواهان پایان مسالمت آمیز جنگ اوکراین و روسیه هستیم / ۴۱۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر خارجه سعودی که امروز (یکشنبه) به کی‌یف سفر کرده است، با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین دیدار و اعلام کرد که ریاض ۴۱۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک می‌کند.

فیصل بن فرحان در دیدار با زلنسکی در کی‌یف تصریح کرد: ما خواهان پایان جنگ اوکراین و روسیه به شکل مسالمت آمیز و به دنبال فرصت‌ها برای حل بحران با کمک همه طرف‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: ما با دوستان خود در اوکراین سعی می‌کنیم از پیامدهای بحران بکاهیم و ۴۱۰ میلیون دلار به کی‌یف کمک کنیم.

رئیس جمهور اوکراین نیز از مواضع ریاض در حمایت از «صلح» و «حاکمیت» اوکراین تقدیر کرد و گفت که سفر وزیر خارجه عربستان به کی‌یف انگیزه جدیدی در تقویت روابط بین دو کشور ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری دولتی عربستان چند ماه پیش نیز اعلام کرده بود که ریاض ۴۰۰ میلیون دلار کمک بشردوستانه به اوکراین ارائه خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و از سال 2015 تاکنون بیش از 900 میلیارد دلار به یمن خسارت وارد کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: