کد خبر: ۹۴۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۱۷۴
حسین امیر عبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ادعا‌ها در مورد پهپاد‌های ایرانی به کار گرفته شده در اوکراین نادرست است. وی گفت: قرار بود دومین دیدار هیأت‌های سیاسی و نظامی ایران و اوکراین برگزار شود، اما برخی طرف‌های غربی فقط ادعا می‌کنند و هیچ سندی را ارائه نمی‌دهند.

امیرعبداللهیان در مورد پهپاد‌های ایرانی: قرار بود دومین دیدار هیأت‌های سیاسی و نظامی ایران و اوکراین برگزار شود اما...به گزارش خبرداغ ، وزیر امور خارجه ایران گفت: ادعاها در مورد پهپادهای ایرانی به کار گرفته شده در اوکراین نادرست است.

حسین امیر عبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ادعاها در مورد پهپادهای ایرانی به کار گرفته شده در اوکراین نادرست است.

وی گفت: قرار بود دومین دیدار هیأت‌های سیاسی و نظامی ایران و اوکراین برگزار شود، اما برخی طرف‌های غربی فقط ادعا می‌کنند و هیچ سندی را ارائه نمی‌دهند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه غرب باید دست از این بازی بی ثمر بردارد، افزود: ایران حامی صلح و مخالف جنگ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: