کد خبر: ۹۴۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۰۵
یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال ایران برنامه خود تا جام ملت‌های آسیا را به فدراسیون ارائه کرد.

اولین گزینه ایرانی تیم ملی به فدراسیون فوتبال برنامه دادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال از ۵ مربی ایرانی به نام‌های حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام، مهدی تارتار و فرهاد مجیدی خواسته برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند.

فرکی به عنوان اولین فرد برنامه خود را تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که بهمن سال ۱۴۰۲ در قطر برگزار خواهد شد، به فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

قرار است مذاکره مستقیم و غیر مستقیم با گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی تا روز دوشنبه هفته جاری انجام شود و نتیجه آن در جلسه هیئت رئیسه که روز سه شنبه در تهران برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گیرد. در این جلسه تنها موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی بررسی می‌شود و تاکنون قرار نیست انتخابی صورت گیرد.

با وجود نام بردن از گزینه‌های داخلی، تمایل فدراسیون فوتبال همچنان به جذب مربی خارجی است البته در صورتی که موانع موجود از نظر انتقال پول و تأمین منابع مالی برطرف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: