کد خبر: ۹۴۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
تعداد بازدید: ۱۴۴
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر حضور رییس سازمان امور ادای و استخدامی در کرمان و همراهی وی با وزیر ورزش و جوانان خبرنگار این خبرگزاری از منابع موثق کسب اطلاع کرد که میثم لطیفی در بالگرد حادثه دیده کرمان حضور نداشته و در سلامت کامل است.

میثم لطفی، معاون رئیسی در بالگرد حادثه دیده وزیر ورزش حضور نداشت / او در سلامت کامل استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر حضور رییس سازمان امور ادای و استخدامی در کرمان و همراهی وی با وزیر ورزش و جوانان خبرنگار این خبرگزاری از منابع موثق کسب اطلاع کرد که وی در بالگرد حادثه دیده کرمان حضور نداشته و در سلامت کامل است.

 میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که امروز برای حضور در مراسم گردهمایی مدیران وزارت ورزش و جوانان در کرمان به همراه وزیر ورزش و جوانان حضور داشت، در بالگرد حادثه دیده کرمان نبوده است.

میثم لطیفی که امروز برای شرکت در مراسم گردهمایی مدیران وزارت ورزش و جوانان در کرمان حضور داشت، بعد از این مراسم به تهران بازگشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: