کد خبر: ۹۴۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۳
پرسپولیس امروز در بازی خارج از خانه میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. همانطور که دو تیم در لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند در جام حذفی هم تقابل جذابی دارند. با این تفاوت این بازی می‌تواند برای آن‌ها مرگ و زندگی باشد. در آستانه این دیدار شیخ دیاباته و سعید صادقی به دلیل مصدومیت غایب هستند.

سرخپوشان پس از شکست باورنکردنی مقابل تیم هوادار پا به این دیدار می‌گذارد و سپاهان قبل از شکست زنیت در مسابقه دوستانه، طی پنج بازی متوالی لیگ برتر به پیروزی دست یافته بود.

رقابت این دو تیم چه در مسابقات حذفی و چه لیگ برتر جذابیت بالایی داشته و طی فصول اخیر به الکلاسیکوی ایران هم لقب گرفته که امروز هیجان به مراتب بیشتر نسبت به چند دیدار گذشته خواهد داشت. حضور هواداران پس از نزدیک سه سال در ورزشگاه نقش جهان کار را برای سپاهان راحت‌تر و برای پرسپولیس به مراتب سخت‌تر خواهد کرد.

انتخاب یحیی گل محمدی درون دروازه برای مسابقه امروز احتمالا علیرضا بیرانوند خواهد بود که در بازی گذشته روی غافلگیری خط دفاعی گل خورد.

به نظر می‌رسد مرتضی پور علی گنجی، گئورگی گولیسیانی، دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری چهار بازیکنی هستند که خط دفاعی را تشکیل می‌دهند. در مسابقه با هوادار هم این بازیکنان در ترکیب ثابت جای داشتند.

سینا اسد بیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای بازی در خط میانی دارند. ترابی به جای سعید صادقی مصدوم در ترکیب حضور پیدا می‌کند.

لئاندرو پریرا به جای دیاباته مصدوم وارد ترکیب می‌شود تا در کنار عیسی آل‌کثیر دو مهاجم پرسپولیس در بازی برابر سپاهان باشند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی، محمد عمری، میلاد سرلک، لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: