کد خبر: ۹۴۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۰
رئیس ستاد اجرایی همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) گفت: اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای هشتم اسفند با سخنرانی یکی از سران قوا برگزار خواهد شد.

همایش بین‌المللی تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای هشتم اسفند برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اصغر صدری رئیس ستاد اجرایی اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) صبح امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های این همایش گفت: سربلندی هر ملتی وابسته به عواملی است که اندیشمندان همواره بر آن تاکید دارند. یکی از این مولفه ها امنیت و اقتدار است و هیچ فردی شک ندارد که امنیت پایه رشد و توسعه در هر بخش است. 

وی افزود: سیاست و علم و تکنولوژی از دیگر عوامل توسعه است. در کنار موارد مذکور، اقتصاد به عنوان تکمیل کننده این عوامل برای توسعه کشور است.

رئیس ستاد اجرایی اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بیان کرد: وزارت دفاع از سالیان گذشته در تلاش است تا توسعه دفاعی کشور را بر مبنای اندیشه‌های رهبر انقلاب تبین کند و بر همین اساس، اساتید دانشگاه نقشه راهی را در سه بخش تدوین کردند و در چهار همایش و با جمع آوری مقالات علمی به تبیین اندیشه‌های ایشان پرداختیم‌. بر همین اساس، یک الگوی دفاعی برای نیروهای مسلح استخراج خواهد شد. البته به دنبال تبیین این فرهنگ دفاعی در ابعاد مختلفی از جمله علمی، فرهنگی و سایر ابعاد نیز هستیم. 

حجت‌الاسلام صدری با بیان اینکه ما برای برگزاری همایش مذکوز با بیش از یکصد دانشگاه کشور همکاری داریم و در ۴۴ دانشگاه همایش هایی در این حوزه برگزار شده است، تصریح کرد: در این راستا، حوزه‌های علمیه مانند حوزه علمیه قم نیز با ما در این جهت همکاری دارند و تاکنون در همایش پیش رو بیش از ۹۰۰ مقاله ارائه شده و در مجموع پنج همایش ۵ هزار و ۴۰۰ مقاله در این زمینه تدوین باشد.

وی افزود: اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای در روز هشتم اسفندماه با سخنرانی یکی از سران قوا برگزار خواهد شد. 

رئیس ستاد اجرایی اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اشاره به حضور مهمانان خارجی در این همایش تاکید کرد: مجامع علمی از دانشگاه های مختلف در این زمینه با ما همکاری دارند و ۹۰ مقاله از دانشجویان خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: