کد خبر: ۹۴۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۳
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تغییرات داخلی سفارت افغانستان در تهران اظهار داشت: پایان ماموریت یک دیپلمات و سپردن سرپرستی امور سفارت به دیپلماتی دیگر از همان مجموعه سفارت به معنی تغییر در وضعیت حقوقی آن سفارت نیست.

سخنگوی وزارت خارجه: هیچ تغییری در مواضع ایران در قبال تعامل با حکومت سرپرستی افغانستان به وجود نیامدهبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت خارجه درباره تغییر دیپلمات سفارت افغانستان در ایران گفت: هیچ تغییری در مواضع ایران در قبال تعامل با حکومت سرپرستی افغانستان به وجود نیامده است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص تغییرات داخلی سفارت افغانستان در تهران اظهار داشت : پایان ماموریت یک دیپلمات و سپردن سرپرستی امور سفارت به دیپلماتی دیگر از همان مجموعه سفارت به معنی تغییر در وضعیت حقوقی آن سفارت نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد هیچ تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایران در چگونگی تعامل با حکومت سرپرستی افغانستان بوجود نیامده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
0
0
کشورهای غربی جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره برنامه هسته‌ای ایران را ندارند چون به خاطر که کشورهای غربی جنایتکار خودشان انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای، بمب های اتمی و سلاح های شیمیایی دراختیار دارند پس برای همه مردم مردم و جهان ثابت شده است مشخص و روشن است که ایران 100 درصد فقط در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین وغیره دربرابر مقابله دخالت و مداخله کشورهای غربی جنایتکار کوتاهی و سکوت کرده است چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: