کد خبر: ۹۴۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۵۵
علی‌اکبر بسطامی نماینده ایلام در مجلس با اشاره به تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: دولت موظف است کلیه نیروهای شاغل و تمام وقت خود را در مرحله اول تبدیل به قرارداد کار معین نماید و در ادامه تمام شرکت‌های واسط بین نیروها و دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه، حذف خواهند شد.

نماینده مجلس: نیروهای شاغل و تمام وقت دولت، قراردادی می شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: نماینده ایلام در مجلس با اشاره به تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: دولت موظف است کلیه نیروهای شاغل و تمام وقت خود را در مرحله اول تبدیل به قرارداد کار معین نماید و در ادامه تمام شرکت‌های واسط بین نیروها و دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه، حذف خواهند شد.

علی‌اکبر بسطامی نماینده ایلام و عضو کمیسیون اجتماعی از صحن علنی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در از تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نشست علنی صبح امروز اول اسفندماه خبر داد و گفت: با تصویب این طرح تلاش ۲ ساله کمیسیون اجتماعی به بار نشست.

وی افزود: بعد از قریب دو سال پیگیری فشرده، سال گذشته کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت به تصویب رسید و در نشست امروز صحن علنی نیز جزئیات، ماده واحده و تبصره‌های این طرح و همچنین پیشنهاد نمایندگان بررسی شده و رای آورد.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این راستا دولت موظف است کلیه نیروهای شاغل و تمام وقت خود را بر اساس آیین‌نامه اجرایی که تنظیم خواهد کرد در مرحله اول تبدیل به قرارداد کار معین نماید و تمام شرکت‌های واسط بین نیروها و دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه حذف خواهند شد مگر در ارتباط با کار پروژه‌ای یا موقت که اجازه محدودی خواهند داشت.

وی در پایان افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس بعد از تایید شورای نگهبان نظارت دقیق بر روند اجرای قانون ساماندهی کارکنان دولت را برعهده خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: