کد خبر: ۹۴۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۶۷
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی به بهانه درصد غنی سازی به دنبال ایجاد پرونده جدید علیه ایران است.

محمودوند، نماینده مجلس: آژانس به دنبال ایجاد پرونده جدید علیه ایران است / کسانی پیشنهاد دادند که آژانس مجدداً وارد کشور شوند ببینند که این تحقیقات منجر به سنگ اندازی برای ضربه به ملت شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی به بهانه درصد غنی سازی به دنبال ایجاد پرونده جدید علیه ایران است.

مرتضی محمودوند در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: امروز آژانس بین المللی انرژی اتمی یک ایراد و بهانه جدیدی به جمهوری اسلامی درخصوص غنی سازی گرفته درصدد است تا به بهانه درصد غنی سازی پرونده دیگری را علیه ایران تشکیل داده که منجر به تنگنای اقتصادی و معیشتی برای مردم شود.

وی در ادامه اظهار کرد: کسانی پیشنهاد دادند که آژانس مجدداً وارد کشور شده و تحقیقات خود را ادامه دهد باید ببینند که این تحقیقات منجر به سنگ اندازی برای ضربه به ملت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: