کد خبر: ۹۴۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۶۰
روسیه به شدت حملات شب گذشته اسرائیل به دمشق و اطراف آن را محکوم کرد. زاخارووا تصریح کرد: در سایه بحران انسانی که سوریه از دو هفته قبل به دلیل زلزله با آن دست به گریبان است، این موضع اسرائیل رفتاری پست و غیرقابل قبول است. بسیاری از کشور‌های جهان از جمله روسیه با فرستادن پزشکان و نیرو‌های نجات و کمک‌های پزشکی، دست یاری به سمت سوریه در این مصیبت بزرگ دراز کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: روسیه به شدت حملات شب گذشته رژیم صهیونسیتی به دمشق و اطراف آن را محکوم کرد.

 
 

به گزارش روسیا الیوم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای حملات اسرائیل را نقض آشکار اصول قوانین بین المللی خواند و اعلام کرد: از طرف اسرائیلی می‌خواهیم که اقدامات تحریک آمیز مسلحانه خود علیه سوریه را متوقف کند، این اقدامات پیامدهای وخیمی بر سراسر منطقه خاورمیانه برجای می‌گذارد.

زاخارووا تصریح کرد: در سایه بحران انسانی که سوریه از دو هفته قبل به دلیل زلزله با آن دست به گریبان است، این موضع اسرائیل رفتاری پست و غیرقابل قبول است. بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه با فرستادن پزشکان و نیروهای نجات و کمک‌های پزشکی، دست یاری به سمت سوریه در این مصیبت بزرگ دراز کردند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
0
0
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، حشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه بوده است.

اروپا از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، حشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه بوده است.

عربستان سعودی از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، حشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه بوده است.

امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، حشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه بوده است.

بحرین جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، حشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه بوده است.

ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، حشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: