کد خبر: ۹۴۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۰
شهردار تهران با بیان اینکه برف سال 96 موجب بی آبرویی عده‌ای در مدیریت شهری تهران شد، گفت: قرارگاهی در سازمان پیش گیری از بحران تشکیل شده است که تمام عوامل مربوط در حوزه بارش برف، در این قرارگاه مستقر شده اند.

زاکانی: بیش از 27هزار نیرو در حوزه مدیریت بحران مرتبط با برف و باران فعال بودند/ سال آینده کمر ترافیک را می‌شکنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: قرارگاهی در سازمان پیش گیری از بحران تشکیل شده است که تمام عوامل مربوط در حوزه بارش برف، در این قرارگاه مستقر شده اند.

وی ادامه داد: بیش از 28 هزار نیرو در حوزه مدیریت بحران مرتبط با برف و باران فعال بودند.

زاکانی تصریح کرد: مدیریت بحران در برف سال 96  تهران موجب بی آبرویی عده‌ای در مدیریت شهری شد که امروز درحال انتقام گیری از ما هستند.

وی افزود: تمامی نیروها از شب گذشته آماده باش بودند؛ درحال حاضر در هیچ نقطه ای از تهران مشکلی برای رفت و آمد مردم وجود ندارد.

شهردار تهران گفت: جا دارد از تمامی مردم تهران و دستگاه های مرتبط و همکارانمان در حوزه خدمات شهری تشکر ویژه داشته باشم.

وی اظهار داشت: سال آینده موج بزرگی در حوزه حمل و نقل ترافیک اتفاق خواهد افتاد تا کمر ترافیک تهران بشکند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: