کد خبر: ۹۴۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۲۹۱
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امام خامنه‌ای از جنس قرآن و تجلی قرآن هستند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با منطق قرآن‌، ما را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور می‌دهند و امروز قرآن در اندیشه و تفکر ایشان تجسم، تجلی و معنابخشی دارد.

سرلشکر سلامی: رهبر انقلاب با منطق قرآن، ما را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور می‌دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امروز(چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه) در اختتامیه بیست و نهمین مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج، ضمن درود به ارواح امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا، گفت: در آستانه مبعث پبامبر اکرم(ص) بازکننده غل و زنجیر انسان‌ها از اسارت بود. پیامبر اسلام (ص) در کنار قرآن کریم نور بود و قرآن‌ برای هدایت انسان‌ها از ظلمت به سوی نور بود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) نسبت به مردم، رئوف بود و ما امیدواریم که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی که سفینه نجات و سراج روشن این ملت هستند، بتوانیم راه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را ادامه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امام خامنه‌ای از جنس قرآن و تجلی قرآن هستند، تاکید کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی با منطق قرآن‌، ما را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور می‌دهند و امروز قرآن کریم در اندیشه و تفکر ایشان تجسم، تجلی و معنابخشی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: