کد خبر: ۹۴۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۸۸
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه در چند روز اول ۱۴۸ هزار نفر را در اردوگاه های مجهز اسکان دادیم، گفت: دولت برای تسریع در کار ساخت و ساز بهترین پشتیبانی‌ مالی را خواهد داشت تا روند بازسازی منازل مردم تسریع شود‌.

دولت از مردم خوی برای بازسازی منازل آسیب دیده حمایت مالی می‌کند/ اسکان 148 هزار نفر در چند روز ابتدایی زلزلهبه گزارش خبرداغ ، محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران در گفت‌وگو با  فارس، درباره آخرین اخبار امدادرسانی به مردم خوی گفت: شهرستان خوی با ۳۶۵ هزار نفر جمعیت پس از ارومیه بزرگترین شهر استان آذربایجان غربی است.

نامی بیان کرد: ما توانستیم در چند روز اول ۱۴۸ هزار نفر را در اردوگاه های مجهز به همه امکانات اسکان اضطراری بدهیم. اگر نوع خدمت رسانی ما به مردم خوی را در مقایسه‌ با دو کشور ترکیه و سوریه مقایسه کنید آن‌گاه شاهد خواهید بود که نوع خدمت رسانی ما بی‌نظیر بوده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه ما در همه چادرهای مردم در خوی حاضر شدیم و مردم از خدمات راضی بودند، تصریح کرد: مهم جنبه سازندگی است که به فاصله چند روز از وقوع زلزله یعنی از هفته گذشته گودبرداری و فونداسیون در خوی آغاز شده است. 

وی ادامه داد: دولت برای تسریع در کار ساخت و ساز بهترین پشتیبانی‌ مالی را خواهد داشت تا روند بازسازی منازل مردم تسریع شود‌.

نامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه عملیات آوار برداری در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: ما در زلزله خوی با ۱۱ هزار و ۸۰۰ منزل روبرو هستیم و فرآیند آواربرداری آغاز شده است. نکته مهم این است که به فاصله چند روز پس از وقوع زلزله در ۱۳ بهمن ماه کار آغاز شده است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: