کد خبر: ۹۴۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۵
آژانس مدیریت حوادث اضطراری و بلایای طبیعی ترکیه اعلام کرد تعداد قربانیان زمین‌لرزه‌های قدرتمند هفته گذشته در جنوب این کشور به ۲۹ هزار و ۶۰۵ نفر رسید.

تلفات زلزله ترکیه به حدود ۳۰ هزار نفر رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: آژانس مدیریت حوادث اضطراری و بلایای طبیعی ترکیه اعلام کرد تعداد قربانیان زمین‌لرزه‌های قدرتمند هفته گذشته در جنوب این کشور به ۲۹ هزار و ۶۰۵ نفر رسید.

طبق اعلام این مرکز، ۲۴۱۲ پس‌لرزه پس از روز اول زمین‌لرزه در ترکیه ثبت شده و ۱۴۷ هزار و ۹۳۴ نفر از مناطق زلزله‌زده خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در حالی که سازمان ملل هشدار داده که آمار نهایی تلفات زلزله در دو کشور سوریه و ترکیه ممکن است دو برابر شود، بر اساس جدیدترین آمار، امروز یکشنبه (۱۲ فوریه) شمار فعلی جانباختگان زمین‌لرزه فاجعه‌بار در دو کشور از ۳۳ هزار نفر گذشت.

مقامات و پزشکان گفتند ۲۹ هزار ۶۰۵ نفر در ترکیه و سه هزار و ۵۷۴ نفر در سوریه قربانی زلزله ۷.۸ ریشتری دوشنبه شدند که مجموع را به ۳۳ هزار و ۱۷۹ نفر می‌رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: