کد خبر: ۹۴۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۱۲۳
بلیت فروشی دیدار تیم فوتبال پرسپولیس با هوادار تهران از هفته بیستم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شد.

بلیت بازی پرسپولیس میلیونی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران دوشنبه این هفته، ۲۴ بهمن، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ خلیج‌ فارس به مصاف یکدیگر می‌روند و بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در سامانه footballeticket.ir آغاز شد.

طبق مصوبات، برای این بازی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی خواهد شد. قیمت بلیت‌ها برای جایگاه VIP پانصد هزار تومان، روبه روی جایگاه ۱۵۰هزار تومان و برای جایگاه‌های پشت دروازه‌ها ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین، بلیت فروشی برای طبقه دوم و همچنین جایگاه‌هایی که در دست تعمیرات است، غیر فعال است.

مسوولان برگزاری مسابقات ضمن تاکید بر پرهیز علاقمندان به حضور در ورزشگاه قبل از خرید اینترنتی بلیت، یادآور شدند افرادی که بلیت تهیه می‌کنند در صورت تطابق کد ملی، اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران از ساعت ۱۷ روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: