کد خبر: ۹۴۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۹
رئیس سازمان صداوسیما گفت: عفو گسترده محکومان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی آثار بسیار خوب و با برکتی خواهد داشت و تأثیرات خوبی را برای ایجاد همبستگی و اجماع و وفاق ملی می گذارد.

جبلی: فرمان عفو گسترده رهبر انقلاب موجب همبستگی و وفاق ملی می‌شودبه گزارش خبرداغ ، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با  فارس، در مورد موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده محکومان اغتشاشات گفت: این عفو گسترده اقدام بسیار به‌موقع، به‌جا و هوشمندانه‌ای بود که از سوی حاکمیت نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری در شرایطی اتفاق افتاد که ما به شدت به وفاق اجتماعی و همبستگی و اجماع ملی نیاز داریم.

وی افزود: به نظر می‌رسد که این عفو  آثار بسیار خوب و با برکتی خواهد داشت و تأثیرات خوبی را برای ایجاد این اجماع و وفاق ملی می‌گذارد.

رئیس سازمان صداوسیما در مورد ابعاد رسانه‌ای این عفو نیز خاطرنشان کرد: طبیعتاً از بُعد رسانه‌ای هم هر اقدامی که به همبستگی ملی کمک کند، مورد استقبال رسانه‌های دلسوز و همسو با مردم قرار می‌گیرد و همین هم اتفاق افتاده است.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: