کد خبر: ۹۴۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۵
به منظور توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری در جزیره کیش، تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان به امضا رسید.

امضا تفاهم نامه ای میان سازمان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران، به منظور استفاده از ظرفیت‌های توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری و برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی در جزیره کیش، تفاهم نامه ای با سازمان میراث فرهنگی، گردشگـری و صنایع دستی استان گیلان منعقد شد.

گفتنی است، همکاری در زمینه برپایی همایش‌ها، ‌رویدادها و نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی بین‌المللی، برپایی ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری و صنایع دستی، طراحی سفرهای ارزان به کیش و بالعکس، گردشگری سلامت، توسعه همکاری های علمی، ‌پژوهشی و آموزشی در حوزه گردشگری، برگزاری هفته‌های فرهنگی و گردشگری در استان‌ها، برگزاری و هفته‌های فرهنگی استان‌ها در جزیره، معرفی گروه‌های مخاطب در استان و زمینه‌سازی برای مسافرت علاقمندان به این منطقه، تبلیغات حداکثری جزیره کیش در رسانه‌های مختلف استان وتلاش متقابل در جهت ایجاد رابطه و تعامل بین فعالان گردشگری و اقتصادی طرفین از بند های این تفاهم نامه است.

لازم به ذکر است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران با حضور شرکت های داخلی و خارجی تا 21 بهمن در حال برگزاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: