کد خبر: ۹۴۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۶
رهبر انقلاب با اشاره به وقوع زلزله مهیب در ترکیه و سوریه فرمودند: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو‌ کشور ترکیه و سوریه متاسف هستیم. از خدای متعال برای درگذشتگانشان طلب رحمت و برای صاحب عزاهایشان طلب صبر می‌کنیم.

رهبر انقلاب: برای برادران مصیبت‌زده‌مان در ترکیه و سوریه متاسفیم/ برای درگذشتگان طلب رحمت و برای صاحبان عزا طلب صبر می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس،‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 19 بهمن)‌ در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به وقوع زلزله مهیب در ترکیه و سوریه فرمودند:  برای برادران مصیبت‌زده‌مان در دو‌ کشور ترکیه و سوریه متاسف هستیم. از خدای متعال برای  درگذشتگانشان طلب رحمت و برای صاحب عزاهایشان طلب صبر می‌کنیم. ما خودمان هم مبتلا شدیم و می‌دانیم وقتی زلزله می‌آید و عزیزان خانواده‌هایی از بین می‌روند و چقدر این مصیب سنگین و تلخ است و درد آن‌ها را احساس می‌کنیم و از خداوند متعال برایشان صبر و آرامش روحی طلب می‌کنیم. مسئولین هم کمک‌هایی کردند و باز هم کمک خواهند کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: