کد خبر: ۹۴۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۳۳
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص درگذشت سرمربی سابق تیم ملی صحبت کرد.

نیکبخت: اگر بلازویچ نبود مدافع می‌ماندم / نباید بگذاریم چنین فردی از یاد برودبه گزارش خبرداغ، علیرضا نیکبخت در گفتگو با ایلنا درخصوص درگذشت بلازویچ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: مربی خیلی خوبی بود و زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشید. به فوتبال کشورمان خدمت کرد و خیلی از مربیان مانند برانکو ایوانکوویچ کنار ایشان رشد کردند.

او ادامه داد: باید قدردان چنین زحماتی بود و واقعا از این اتفاق ناراحت شدم. چنین سرمربیانی باید همیشه مورد تمجید باشند و نباید بگذاریم از یاد بروند. 

نیکبخت درخصوص لقب "پرنده آسمانی" که از سوی بلازویچ به او اهدا شده بود، گفت: ایشان به من لطف داشتند. اگر او نبود من مدافع می‎‌ماندم. لطف او باعث شد از خط دفاع جلوتر بیایم و در جلوتر بازی کنم. همیشه در یادم می‌مانند و امیدوارم روحشان قرین شادی باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: