کد خبر: ۹۴۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۷
دولت ترکیه پیشنهاد ایلان ماسک برای ارسال سرویس اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای استارلینک به این کشور در پی وقوع زلزله مرگبار اخیر را رد کرد.

در واکنش به پیشنهاد ایلان ماسک/ ترکیه با ارسال استارلینک مخالفت کردبه گزارش خبرداغ ، ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد شرکت اسپیس ایکس می‌تواند شبکه استارلینک را به محض این که مورد موافقت دولت ترکیه قرار گیرد، در این کشور فراهم کند.

یک مقام بلندپایه ترکیه که مایل نبود نامی از او برده شود، از این میلیاردر برای پیشنهاد مذکور تشکر کرد و گفت: ترکیه ظرفیت ماهواره‌ای کافی دارد. این کشور بیس استیشن‌هایی دارد که با باتری کار می‌کنند، اما در بعضی از مناطق، برق هنوز وصل نشده است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ ریشتر بامداد امروز (دوشنبه) بخش‌هایی از ترکیه و سوریه را لرزاند و تاکنون شمار کشته‌های این زمین‌لرزه در دو کشور به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده و همچنین بیش از ۳۰۰۰ مصدوم برجای گذاشته است. این قدرتمندترین زلزله‌ای است که از سال ۱۹۳۹ در ترکیه به وقوع پیوسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: