کد خبر: ۹۴۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
کانون ادبی آذر باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، در سومین قسمت از سلسله برنامه ۴۰نما، به اکران و نقد فیلم «تنگسیر» می‌پردازد.

کانون ادبی آذر باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، در سومین قسمت از سلسله برنامه ۴۰نما، به اکران و نقد فیلم «تنگسیر» می‌پردازد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، اکران فیلم تنگسیر، سه شنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۵ تا ۱۸، در سالن تماشاخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، همراه با تحلیل، نقد و بررسی توسط کارشناسان برجسته و پژوهشگران تئاتر و سینما برگزار می شود.

اکران و نقد فیلم «تنگسیر» در تهران

تنگسیر فیلمی ایرانی به کارگردانی امیر نادری و محصول سال ۱۳۵۲ است. این فیلم براساس رمانی به همین نام ساخته شده که صادق چوبک در سال ۱۳۴۲ نوشته و ریشه در واقعیت دارد و تنگسیر به اهالی و ساکنان شهرستان تنگستان می‌گویند.

داستان بلند (رمان) «تنگسیر» نوشته صادق چوبک شامل سیزده فصل است که تقریبا تمام فصل‌ها با تغییراتی اندک و حذف‌هایی کوتاه در فیلمی به همین نام به تصویر درآمده‌اند.

 

 

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شناسه Azar_ut@ در تلگرام مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: