کد خبر: ۹۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۴
لیگ برتر انگلیس تحقیقات گسترده‌ای را روی تخلفات باشگاه منچسترسیتی انجام داده است.

محرومیت باورنکردنی در انتظار منچسترسیتیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، باشگاه منچستر سیتی از سوی لیگ برتر به نقض متعدد قوانین مالی متهم شد. لیگ برتر در این خصوص 4 سال تحقیقات انجام داده است.

مارتین زیگلر، خبرنگار انگلیسی مدعی شد منچستر سیتی به 100 مورد اتهام نقض قوانین مالی در یک دوره 9 ساله متهم شده است که در صورت اثبات می تواند منجر به کسر امتیاز یا حتی اخراج از لیگ برتر شود‌.

تعدادی از تخلفات مالی منچستر سیتی به کمیته نظارت لیگ برتر ارجاع و انتقال داده شده است. روند رسیدگی به پرونده، طبق قانون پریمیر لیگ محرمانه و خصوصی خواهد بود و نتیجه بررسی‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

در صورتی که تخلف منچستر سیتی اثبات شود، امکان دارد جریمه‌های مختلفی شامل حال این باشگاه شود که کسر امتیاز می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: