کد خبر: ۹۴۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۱
علی مطهری، نماینده سابق مجلس با اشاره به عفو معترضان حوادث اخیر، درباره هنرمندان و ورزشکاران معترض حرف‌هایی بیان کرد که خبرساز شده است.

اظهارنظر عجیب مطهری درباره سلبریتی‌های معترضبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: علی مطهری، نماینده سابق مجلس با اشاره به عفو معترضان حوادث اخیر، درباره هنرمندان و ورزشکاران معترض حرف‌هایی بیان کرد که خبرساز شده است.

مطهری:

* این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.

* فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود.

 

 

* در این چند ماه برخی هنرمندان و ورزشکاران اظهارنظرهایی کردند که شاید موجب تشدید اعتراضات شد البته شاید آن‌ها عموما نیت بدی هم نداشتند و از روی احساسات نظر خود را بیان کرده باشند که الان نباید به آن‌ها هم سخت گرفت. به هر حال هنرمندان افراد احساسی هستند و روح لطیفی دارند  و نباید خیلی حرف‌ آن‌ها را جدی گرفت!

* الان فرصت خوبی است که آن‌ها هم به دامن نظام برگردند و حتی صداوسیما و وزارت ارشاد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند تا شکاف‌ها و جدایی‌ها از بین رفته و وضعیت کشور به وضع طبیعی بازگردد.

 

 

* اینترنشنال و  بی بی سی هنوز هم سعی می‌کنند که تحریکات خود را ادامه دهند اما این عفو عمومی آن‌ها را خلع سلاح کرده.

* ابتدای فوت خانم مهسا امینی همه غمگین و ناراحت شده و عده‌ای هم به خیابان آمدند و شعار دادند که این اعتراض حق آن‌ها هم بود و اگر اعتراض نمی‌کردند، بد بود چون گفته می‌شد چرا مردم اعتراضی به این موضوع نداشتند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
بی وجدان جهت ریاست کردن نه خدمت به رای انها نیاز دارد باید هم دلجویی کند
ذوالفقار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
اقای مطهری جواب خونهایی که با تحریک همین افراد سلبریتی وبه قول شما دارای روح حساس! به ناحق ریخته شده چی میشه!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: