کد خبر: ۹۴۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۴
فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات ندارد و همانطور که 44 سال مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌ایم، بر عهدو پیمان خود هستیم و استوارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.

امیر صباحی‌فرد: با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات نمی‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب، از سایت میلاجرد، سایت سوم موشکی و گروه پدافند هوایی شهید جهان‌تاش خنداب بازدید کرد و توان عملیاتی سامانه‌های پدافندی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد. 

وی در جمع کارکنان پایور و وظیفه منطقه پدافند هوایی غرب گفت: هیچ افتخاری بالاتر از شهادت و ایثار جان خود برای وطن وجود نیست؛ به روحیه شهادت طلبی خود افتخار می کنیم. مردم ولایتمدار ایران اسلامی بدانند که سربازان آنان در جبهه‌های مختلف مشغول فعالیت مستمر و شبانه‌روزی هستند و  چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش مداوم و بی‌وقفه خود از حریم آسمان میهن دفاع می‌کند. 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات ندارد و همانطور که 44 سال مقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌ایم، بر عهدو پیمان خود هستیم و استوارتر از قبل به پیش خواهیم رفت. 

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به نقش مهم و حساس این منطقه پدافندی در صیانت از آسمان و امنیت کشور افزود: کارنامه موفق و درخشان منطقه پدافند هوایی غرب در دوران جنگ تحمیلی و تقدیم شهدای سرافراز سوباشی که از زبده‌ترین کارکنان پدافند هوایی بودند، سند افتخاری برای نیروی قدرتمند پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید خود با فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان نیز دیدار و گفت‍وگو کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: