کد خبر: ۹۴۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۶۶
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: امروز رهروان امام کسانی هستند که از محرومین و مستضعفین حمایت می‌کنند.

قالیباف: امروز رهروان امام کسانی هستند که از محرومین و مستضعفین حمایت می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، اعضای هیات دولت با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تاکید بر اینکه امروز رهروان امام کسانی هستند که از محرومین و مستضعفین حمایت می‌کنند گفت:  وقتی از مستضعف نام می‌بریم، کسی است که استعداد و ظرفیت دارد، اما استبداد و استکبار اجازه بروز آن استعداد را به او نمی‌دهد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: