کد خبر: ۹۴۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۸
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، رفع فیلتر گوگل پلی در حال بررسی است و در جلسه بعدی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی در حال بررسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، رفع فیلتر گوگل پلی در حال بررسی است و در جلسه بعدی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

 

او افزود: نظر وزارت ارتباطات این است که دسترسی گوگل پلی باز شود اما ما فقط یکی از ۱۳ تصمیم‌گیرنده هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
در پاسخ به رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران
در پاسخ به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
بودجه مبلغ 30 تا 70 میلیون تومانی حقوق کارکنان رسمی شرکت مخابرات ایران چگونه و چطور تامین می شود ولی متاسفانه پرداخت بودجه بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسرکشور از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
بودجه مبلغ 620 میلیون تومانی پاداش پایان خدمت بازنشستگان شرکت مخابرات ایران چگونه و چطور تامین می شود ولی متاسفانه پرداخت بودجه بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسرکشور از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که مدیران، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات نکردند و سکوت اختیار کرده اند.
عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات و مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در سراسر شرکت مخابرات یک فاجعه بزرگی ایجاد کردند که 100 سال دیگر هم مشکل مخابرات حل نخواهد شد و حل نمی شود.
ما دیگر مجید سلطانی را نمی خواهیم و باید از شرکت مخابرات ایران اخراج کنید.
از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور و از طریق مخایرات ما و هم همه رسانه های داخلی اطلاع رسانی کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: