کد خبر: ۹۴۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
تعداد بازدید: ۱۷۱
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در مراسم نواختن زنگ انقلاب به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر بر لزوم پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

امام جمعه کیش: تاکید بر لزوم پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا بی نیاز در مراسم نواختن زنگ انقلاب که با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه اهل تسنن، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی از مسوولان سازمانی و محلی صبح چهارشنبه 12 بهمن در مدرسه پروین اعتصامی کیش برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مصادف شدن آن با میلاد فرخنده حضرت جواد الائمه(ع)، گفت: در قرآن از برخی روزها به عنوان یوم الله نام برده شده است و دهه مبارک فجر دارای ارزش و ویژگی های خاصی میان عموم مردم است و این ایام مبارک را گرامی میداریم.

بی نیاز در ادامه سخنان خود، افزود: ایام دهه مبارک فجر نه تنها برای ملت ایران بلکه برای تمام جهان ارزشمند است و باید نسبت به گرامیداشت آن اهتمام ویژه داشت.

امام جمعه کیش با اشاره به این که انقلاب اسلامی انفجار نور بود، گفت: مردم و جامعه با پیروزی انقلاب اسلامی از ظلمت، سیاهی، ستم و سلطه خارجی رها شدند و استقلال، آزادی، عزت و کرامت را به ارمغان آورد.

وی اظهار داشت: دهه فجر نشانه ای از بیعت دوباره با رهبری و شهدای گرانقدر است و با تلاش و کوشش خود در تمام عرصه ها آن را حفظ خواهیم کرد.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن در این مراسم با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی که فرمودند " امید من به شما جوانان، نوجوانان و دانش آموزان است" اظهار داشت: بنا بر اعتقاد امام خمینی (ره) دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند و همواره در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی دارند.

امام جمعه اهل تسنن با تاکید بر این که دانش آموزان باید با کسب علم و تخصص به پیشرفت کشور خدمت کنند، گفت: دانش آموزان وارثان خون شهدای گرانقدری هستند که در برهه های حساس انقلاب و جنگ تحمیلی حضور داشتند و جان خود را فدای این مملکت کردند.

وی با تاکید بر نقش مهم دانش آموزان در حفظ خون شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به تمام ملت ایران بوده و آغاز زنگ انقلاب به دست دانش آموزان به معنای تجدید بیعت با خون پاک شهدا است و باید برای داشتن جامعه ای آباد و آزاد تلاش کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: