کد خبر: ۹۴۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۱۸۳
امروز «میز اقتصادی» شبکه خبر میزبان دو معاون دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد است تا آخرین خبرها و تحولات درباره این مناطق را تشریح و پاسخگوی سئوالات کارشناسان رسانه ملی درباره مناطق آزاد باشند.

معاونان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مهمانان «میز اقتصادی» امروز شبکه خبربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از فرینا، میز اقتصادی برنامه ای گفتگو محور با محوریت بررسی مسائل و موضوعات اقتصادی است که هرروز به صورت زنده از ساعت 14:45 شبکه خبر پخش می شود.

در برنامه امروز «احمد جمالی» معاون اقتصادی و «محسن حیدری» معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزادتجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی حضور خواهند داشت.

هیات وزیران در سوم بهمن ماه امسال در مصوبه ای مختص مناطق آزاد که در 10 بند تنظیم و تصویب شد بسیاری از مقررات دست و پاگیر در راه سرمایه گذاران در این مناطق را حذف کرد که در برنامه امروز این مصوبه تشریح خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: