کد خبر: ۹۴۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۶
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری مدعی شد که به همکاری با اسرائیل جهت مواجه و مقابله با "رفتار‌های بی‌ثبات‌کننده ایران" خواهند پرداخت. وی همچنین در اظهارات خود مدعی شد: تعمیق روابط ایران با مسکو و تبادل تسلیحات میان این دو که باعث امکان‌پذیر کردن ستیزه‌جویی‌های‌شان می‌شود یکی از دلایلی است که لزوم مسئله ارائه حمایت به تمامی اوکراینی‌ها را با اسرائیل مطرح کردیم.

بلینکن: با اسرائیل برای مقابله با ایران همکاری می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور با رژیم صهیونیستی جهت مواجهه با تهدید ایران همکاری خواهد کرد.

 آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری مدعی شد که به همکاری با رژیم صهیونیستی جهت مواجه و مقابله با "رفتارهای بی‌ثبات‌کننده ایران" خواهند پرداخت.

وی همچنین در اظهارات خود مدعی شد: تعمیق روابط ایران با مسکو و تبادل تسلیحات میان این دو که باعث امکان‌پذیر کردن ستیزه‌جویی‌های‌شان می‌شود یکی از دلایلی است که لزوم مسئله ارائه حمایت به تمامی اوکراینی‌ها را با اسرائیل مطرح کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
و ما هم با روسیه برای مقابله با آمریکا جنایتکار همکاری می‌کنیم
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
0
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۱:۴۱
رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیاست و با حمایت‌های آمریکا برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش را از نظارت‌های بین‌المللی دور نگاه داشته است.
بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بارها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده‌اند اما هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای این کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: