کد خبر: ۹۴۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۳
رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند. اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) نیز حضور داشت، اعضای هیات دولت با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: