کد خبر: ۹۴۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۶
وزیر نفت با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از 50 درصد صادرات ال‌پی‌‍‌جی داشتیم گفت: امیدوارم به زودی مشکل ناترازی گاز در کشور برطرف شود تا بتوانیم درآمد بیشتری از محل صادرات گاز با فرآورده‌های نفتی داشته باشیم.

اوجی:صادرات گاز ال‌پی‌جی نسبت به دولت قبل ۵۰ درصد رشد داشته است/ امیدوارم مشکل ناترازی گاز برطرف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز سه‌شنبه 11 بهمن با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به سوال مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم بیش از 50 درصد بیشتر از آخر دولت دوازدهم صادرات ال‌پی‌جی  داشتیم.

وی افزود: پس از اینکه قانون ابلاغ شد پیش نویس آیین نامه اجرایی استفاده از ال پی جی در خودروها را ابلاغ کردیم بدین منظور باید نظر محیط زیست و سازمان استاندارد اخذ می شود که در نهایت این آیین‌نامه به تصویب دولت رسید.

وزیر نفت با بیان اینکه در آیین‌نامه اجرایی ذکر شده بود قیمت گاز ال‌پی‌جی باید مصوب شود و در نهایت در ستاد تنظیم بازار قیمتش مصوب شد، تصریح کرد: کماکان منتظر دستور رالعمل سازمان ملی استاندارد برای خودروها و جایگاه‌ها هستیم. 

وی افزود: به سرمایه‌گذارانی که در موضوع ایجاد جایگاه‌های ال‌پی‌جی مایل هستند فراخوان دادیم وزارت نفت به تمام تعهدات قانونی اش عمل کرده است.

اوجی با بیان اینکه به محض تدوین شیوه‌نامه توسط استاندارد بر اساس فراخوانی که دادیم سریع اقدام خواهیم کرد، گفت: در بحث تولید ال پی جی ۵۰ درصد تولید بیشتر از دولت قبل داشتیم، وزارت نفت تمام تکالیفش را انجام داده است و منتظر هستیم شیوه نامه توسط محیط زیست ابلاغ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: