کد خبر: ۹۴۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۱۳۴
حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.

مهدی طائب: باید در حفاظت فیزیکی به نقطه ای برسیم که شرایط را برای حفظ جان امام زمان از ترور را فراهم کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از رسا: رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.


حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در سومین نشست ملی شهید امنیت «آرمان عزیز»، برای رسیدن به تمدن اسلامی که زمینه سازی برای ظهور است، ابرقدرت شدن در سه محور نظامی، امنیتی و اقتصادی را ضروری خواند و گفت: ما امروز در عرصه نظامی ابرقدرت هستیم و هر کاری که اراده کنیم در منطقه می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: خروج آمریکا از منطقه که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سخت ما در برابر ترور شهید سلیمانی است، به ثمر نشست بدون اینکه مواجهه و رویاروی نظامی جدی‌ای داشته باشیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: