کد خبر: ۹۴۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۴
بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از نور نیوز: بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.

طبق اعلام مرکز پایش زمین لرزه دانشگاه ارومیه، ۶۶ زمین لرزه و پس لرزه از زمان وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری تا ساعت ۲۴ یکشنبه (۹ بهمن) در خوی ثبت شده است.

روزهای لرزان خوی؛ ثبت ۶۶ پس لرزه طی ۲۶ ساعت

به گزارش سایت اطلاع رسانی دانشگاه ارومیه، بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.

بزرگترین پس لرزه ۴.۵ ریشتر بود که در روز یکشنبه ساعت ۱۸:۱۱ به وقوع پیوست.

از کل پس لرزه‌های روی داده، چهار مورد بین ۴ تا ۵ ریشتر، ۲۲ مورد بین ۳ تا ۴ و ۴۰ مورد بین ۲ تا ۳ ریشتر قدرت داشتند.

پس لرزه‌ها در خوی همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: