کد خبر: ۹۴۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۳
به نظر می‌رسد سرمربی تیم پرسپولیس نسبت به خروج نام سیامک نعمتی از لیست آزاد تا حدودی کوتاه آمده است.
مجوز بازگشت یک پرسپولیسی صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: به نظر می‌رسد سرمربی تیم پرسپولیس نسبت به خروج نام سیامک نعمتی از لیست آزاد تا حدودی کوتاه آمده است.

با شروع زمان نقل و انتقالات زمستانی یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نام حامد پاکدل و سیامک نعمتی در لیست مازاد خود تیم خود قرار داد. این مسأله باعث شد تا حامد پاکدل بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس راهی تراکتور شود اما وضعیت سیامک نعمتی نامشخص ماند.

با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات نعمتی حاضر به فسخ قرارداد با پرسپولیس نشد تا نام او همچنان در لیست سرخ‌پوشان باقی بماند. این در حالی است که مذاکرات مختلفی بین مسؤولان باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌های نعمتی انجام شد اما در نهایت دو طرف به فسخ قرارداد نرسیدند. حتی سیامک نعمتی روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت که این جلسه هم منتهی به خروجی برای پرسپولیسی‌ها نشد.

در اینباره شنیده می‌شود یحیی گل‌محمدی تا حدود زیادی از موضع قبلی خود نسبت به سیامک نعمتی کوتاه آمده و احتمال ماندن این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان زیاد است. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد سیامک نعمتی از بعد از بازی با آلومینیوم اراک مجدداً به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت تا فوتبال خود را تحت نظر یحیی گل‌محمدی ادامه دهد.

با این همه بازگشت نعمتی به تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد فقط به نظر سرمربی بستگی ندارد اما چیزی که مشخص است این است که گل‌محمدی تا حد زیادی از موضع قبلی خود برای کنار گذاشتن سیامک نعمتی کوتاه آمده و همین موضوع این امیدواری را برای این بازیکن ایجاد کرده تا بتواند در این تیم باقی بماند.

درباره حضور نعمتی در لیست مازاد پرسپولیس برخی‌ها مدعی بودند که یحیی گل‌محمدی از شرایط تمرین رضایت ندارد و اعلام کرده او مثل گذشته در تمرینات پرتلاش حاضر نمی‌شود اما این بازیکن که گل صعود سرخ‌پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ را به ثمر رسانده قصد دارد با حضور مجدد در تمرینات شرایط بهتری را برای خود فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: