کد خبر: ۹۴۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۲۴۴
میخائیلو پودولیاک، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در توئیتی نوشت: درمنطق جنگ غیرقابل تحمل و کشنده است و جنگ پرداز و همدستانش را وادار به حساب پس دادن می‌کند. وحشت در روسیه - بسیج بی پایان [نیروها]، دفاع موشکی در مسکو، سنگر‌های ۱۰۰۰ کیلومتری، آماده سازی پناهگاه‌های ضد بمب. انفجار شبانه در ایران - [محل]تولید پهپاد و موشک، پالایشگاه‌های نفت. اوکراین به شما هشدار داد.

واکنش مشاور زلنسکی به انفجار شبانه در تاسیسات ادعایی تولید پهپاد اصفهان: اوکراین به شما هشدار دادمیخائیلو پودولیاک، مشاور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در توئیتی به عواقب جنگ پردازی هشدار داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ وی در توئیتی نوشت:  درمنطق جنگ غیرقابل تحمل و کشنده است و جنگ پرداز و همدستانش را وادار به حساب پس دادن می‌کند.

وحشت در روسیه - بسیج بی پایان[نیروها]، دفاع موشکی در مسکو، سنگرهای 1000 کیلومتری، آماده سازی پناهگاه های ضد بمب.

انفجار شبانه در ایران - [محل] تولید پهپاد و موشک، پالایشگاه های نفت.

اوکراین به شما هشدار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: