کد خبر: ۹۴۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۶
حسین امیرعبدالهیان گفت: در ارتباط با تعامل با کشور‌های حاشیه خلیج فارس با پیشرفت‌های خوبی روبرو بوده‌ایم. در همین چارچوب شاهد ارتقاء سطح روابط ایران با دو کشور کویت و امارات بودیم. چنان‌که سفرای این دو کشور در تهران مستقر شدند. تا کنون از طریق عراق گفتگو‌ها و تبادل پیام‌هایی بین تهران و ریاض صورت گرفته است. چند دور مذاکره بین دو کشور انجام شده است و قرار است دور جدید گفتگو‌ها بین دو کشور به شکلی که توافق می‌شود ادامه پیدا کند.

وزیر خارجه: قرار است دور جدید گفت‌وگوها بین ایران و عربستان ادامه یابدبه گزارش خبرداغ ، حسین امیرعبدالهیان بعد از ظهر روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه قطر به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد نگاه ایران به گفت‌وگوهای منطقه ای تصریح کرد: توجه به همسایگان و گسترش همکاری‌ها با آنان از اولویت‌های دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم است. ما با همسایگان‌مان ارتباط و تعامل داریم و با چالشی مواجه نیستیم. در ارتباط با تعامل با کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز با پیشرفت‌های خوبی روبرو بوده‌ایم. در همین چارچوب شاهد ارتقاء سطح روابط ایران با دو کشور کویت و امارات بودیم. چنان‌که سفرای این دو کشور در تهران مستقر شدند. تا کنون از طریق عراق گفت‌وگوها و تبادل پیام‌هایی بین تهران و ریاض صورت گرفته است. چند دور مذاکره بین دو کشور انجام شده است و قرار است دور جدید گفت‌وگوها بین دو کشور به شکلی که توافق می‌شود ادامه پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: