کد خبر: ۹۴۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۱۲۳
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمق بحران و خرابی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان ⁧خوی⁩ بالاست گفت که نیاز به استفاده از امکانات ملی و ورود شخص رئیس جمهور به اتاق مدیریت بحران است.

نماینده مجلس: عمق بحران و خرابی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان ⁧خوی⁩ بالاستبه گزارش خبرداغ ، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمق بحران و خرابی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان ⁧خوی⁩ بالاست گفت که نیاز به استفاده از امکانات ملی و ورود شخص رئیس جمهور به اتاق مدیریت بحران است.

 روح الله حضرت پور در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به زلزله شب گذشته در خوی گفت:

«عمق بحران و خرابی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان ⁧خوی⁩ بالاست و نیازمند استفاده از امکانات ملی و ورود شخص رئیس جمهور به اتاق مدیریت بحران است. شرایط سخت آب‌وهوایی توزیع هر چه بیشتر تجهیزات اسکان را ضروری کرده است.»

شب گذشته در ساعت ۲۱:۴۴ زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر حوالی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند و تاکنون منجر به فوت ۳ نفر و مصدوم شدن ۸۱۶ نفر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: