کد خبر: ۹۴۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
در جریان یکی از گل های لیدز مقابل آکرینگتون شادی جالبی از سوی یک هوادار شاهد بودیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: لیدزیونایتد با کسب پیروزی ۳-۱ مقابل آکرینگتون به دور پنجم جام حذفی انگلیس صعود کرد. پس از یکی از گل های میزبان در این بازی، شاهد یک شادی بسیار عجیب از سوی یک هوادار بود.

در فیلمی که مربوط به بازی لیدز و آکرینگتون است، یک هوادار با کله روی زمین افتاده و در حال خزیدن روی چمن ورزشگاهاست. او بعد از یکی از گل های لیدز، از فرط هیجان، از یکی از سکوها به داخل زمین پریده و در ادامه مثل یک کرم شروع به خزیدن کرد.

سقوط یک هوادار به زمین بعد از گل لیدزسقوط یک هوادار به زمین بعد از گل لیدز

در ویدیوی مربوط به صحنه یاد شده، صدای خنده هواداران به اتفاق عجیب فوق به وضوح شنیده می شود. هواداری هم که با سقوط آزاد و نحوه لولیدنش روی زمین در شبکه های اجتماعی، کرم خاکی لقب گرفته بود، در پایان نمایش غیرمنتظره‌اش توسط نیروهای امنیتی به خارج از زمین هدایت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: