کد خبر: ۹۴۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۱۸۷
در حاشیه جلسات دادگاه حمید نوری در سوئد، یکی از سران منافقین به قتل عام 17 هزار ایرانی افتخار و اعلام کرد که حتی بیشتر از این تعداد را کشته‌ایم.
عضو ارشد سازمان منافقین: در ایران قتل عام کردیم؛ حتی بیش از آمار 17000نفری که اعلام می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: در حاشیه جلسات دادگاه حمید نوری در سوئد، یکی از سران منافقین به قتل عام 17 هزار ایرانی افتخار و اعلام کرد که حتی بیشتر از این تعداد را کشته‌ایم.

در حاشیه هفتمین جلسه دادگاه حمید نوری در سوئد، درحالی که دختر نوری در حال گفت و گوی تصویری بود، رضا فلاحی از سران منافقین در صحنه حاضر شد و سعی در به هم زدن این گفت و گو داشت.

وی در پاسخ به اینکه نظرتان راجع به 17هزار نفر ایرانی که کشتید چیست، گفت: «تازه بیشتر هم هست!»

در آشوب‌های اخیر بسیاری از اعضای اپوزیسیون زاویه خود را نسبت به سازمان منافقین حفظ کردند اما برخی چهره‌ها و حتی گروهک‌های مسلح کرد به نوعی با این سازمان تروریستی همراهی و همپیمانی داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
دولت و مسئولان بدانند مذاکره و همکاری با اروپایی ها غلط و اشتباه است اروپایی ها از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و هم دشمن درجه یک ملت ایران هستند.
دولت و مسئولان بدانند مذاکره و همکاری با اروپایی ها غلط و اشتباه است اروپایی ها از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: