کد خبر: ۹۴۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۲۰۷
استقلال امروز در بازی خانگی میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم استقلال تهران از سری رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

آبی پوشان تهرانی با شکست برابر سپاهان اصفهان وارد این مسابقه می‌شوند و فاصله امتیازی آن‌ها با صدر جدول رده بندی به عدد ۸ رسیده است.

در روزی که قرار است تماشاگران دوباره در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند، استقلالی‌ها انگیزه بالایی خواهند داشت تا با کسب سه امتیاز این مسابقه شکست هفته پیش را فراموش کنند.

تیم استقلال برای این بازی قطعا سیاوش یزدانی را در اختیار نخواهد داشت؛ او پس از بازی هفته پیش در لیست خروجی قرار گرفت و ریکاردو ساپینتو روز گذشته همچنین تایید کرد سجاد شهباززاده و عزیزبک آمانوف هم باید به دنبال تیم جدیدی باشند.

دیگر غایب قطعی استقلال برای این بازی سید حسین حسینی خواهد بود. حسینی به دلیل آسیب دیدگی در بازی گذشته هم غایب بود و احتمالا به بازی هفته آینده مقابل مس کرمان می‌رسد.

غیبت حسینی موجب می‌شود ساپینتو یکبار دیگر به علیرضا رضایی اعتماد کند. رضایی در اولین بازی با پیراهن استقلال در فصل جاری روی گل اول سپاهان اشتباه عجیبی انجام داد و بازی امروز فرصت مناسبی است تا نشان بدهد دروازه‌بان قابل اعتمادی خواهد بود.

رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا و ابوالفضل جلالی بازیکنانی هستند که احتمالا خط دفاعی را تشکیل خواهند داد. جلالی و غلامی به دلیل مصدومیت از میادین دور بودند که با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت دوباره در اختیار کادرفنی هستند.

پیش بینی می‌شود خط میانی یا حضور روزبه چشمی، امید حامدی فر و آرش رضاوند تکمیل شود. مهدی مهدی پور به دلیل آسیب دیدگی در اختیار کادرفنی نیست و در این بازی احتمالا غایب خواهد بود.

در خط حمله ارسلان مطهری، مهدی قایدی و محمد محبی گزینه‌های مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو خواهند بود که احتمالا امروز هم در کنار هم شانس اول گلزنی برابر تیم مازیار زارع هستند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ارسلان مطهری

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: