کد خبر: ۹۴۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۸
حسین امیرعبداللهیان و کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه امشب (چهارشنبه) پنجم بهمن ماه تلفنی گفت‌وگو کردند.

امیرعبداللهیان به وزیر خارجه فرانسه: سیاست شکست خورده تحریمی ترامپ را تکرار نکنید، ما امروز فهرست تحریمی جدید علیه اتحادیه اروپا و انگلیس اعلام کردیم / در رویکرد تقابلی، اقدام ما نیز فوری، موثر و متقابل است / مواضع فرانسه در تشویق اغتشاش در ایران غیردوستانه است / کولونا: هیچ دخالتی در امور ایران نداشتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: حسین امیرعبداللهیان و کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه امشب (چهارشنبه) پنجم بهمن ماه تلفنی گفت‌وگو کردند.

آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و برخی موضوعات مهم مورد علاقه از جمله موارد مطرح در این گفت‌وگوی تلفنی بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار اخیرش با همتای فرانسوی در اردن و در حاشیه نشست بغداد ۲، به مناسبات تاریخی دو کشور اشاره کرد و مواضع فرانسه در تشویق اغتشاش در ایران را غیردوستانه خواند.

وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات فرانسوی گفت: ایران همواره مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهد، اما همانگونه که شاهدید در رویکرد تقابلی، اقدام ما نیز فوری، موثر و‌ متقابل است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ضمن انتقاد از مواضع و اقدامات غیر سازنده پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران نهاد حاکمیتی و حافظ امنیت ملی ایران است و نقش مهمی در حفظ امنیت منطقه و مبارزه واقعی با تروریسم دارد. جمهوری اسلامی ایران به دقت رفتار اتحادیه اروپا را تحت نظر داشته و متناسب با آن گام‌های بعدی خود را تنظیم خواهد کرد.

وزیر امور خارجه ایران عنوان کرد: در کنار این اظهارات و اقدامات، شاهد اقدام ناشایست و موهن یک نشریه فرانسوی (شارلی ابدو) در تعرض به مقدسات دینی بودیم که روی دیگر آن متاسفانه در اهانت به قرآن کریم، کتاب مقدس مسلمانان در دو کشور اروپایی تکرار شد.

امیر عبداللهیان در خصوص همکاری های دو کشور با تأکید بر ضرورت تمرکز بر گفت‌وگو و‌ تعامل افزود: سیاست شکست خورده تحریمی ترامپ را تکرار نکنید، ما نیز امروز فهرست تحریمی جدید علیه اتحادیه اروپا و انگلیس که در برگیرنده ۳۳ مقام و نهاد اروپایی است را در اقدام متقابل اعلام کردیم.

وزیر امور خارجه فرانسه در این گفتگوی تلفنی با تأکید بر اهمیت روابط ایران و فرانسه گفت که فرانسه هیچ دخالتی در امور ایران نداشته است.

خانم کولونا با تأکید بر اهمیت حفظ مناسبات دو کشور بر تقویت آن از مسیر گفت‌وگو تصریح کرد.

وزیرخارجه فرانسه همچنین خواستار آزادی زندانیان فرانسه شد.

در این گفت‌وگو همچنین آخرین وضعیت همکاری‌های کنسولی نیز بررسی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش سعودی و مزدورانشان باید نابود شود!
شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان باید نابود شود!
اينترنشنال وابسته به آمریکا و کشورهای اروپایی است و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان فعالیت می کند.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اعتراضات اخیر حاصل طراحی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و اینترنشنال بود
رژیم صهیونیستی در یک سال ۲۲۰ فلسطینی را کشت و ۸۳۲ ساختمان را ویران کرد سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند.
دولت آمریکا مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
دولت عربستان سعودی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
یک سوم زندانیان زن جهان در آمریکا زندانی هستند از سوی دیگر از سال 2015 تاکنون دست‌کم 250 زن با وحشی‌گری پلیس آمریکا در خیابان بدون محاکمه به قتل رسیده‌اند حال آمریکا با چنین شناسنامه‌ای بانی تعلیق عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شده است! آیا مسخره نیست؟
طبق اعلام مرکز آمار آمریکا، از هر پنج زن آمریکایی‌ یک زن مورد تجاوز قرار گرفته بر این اساس آمریکا سومین کشور خطرناک دنیا برای زنان است. حال آمریکا با این مختصات درخواست حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را کرده است. این کار آمریکا بیشتر به یک مضحکه شبیه است.
در مسخره بودن اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل همین بس که‌آوریل 2017 عربستان عضو این کمیسیون شده است،یعنی درست در زمانی که رانندگی خانم‌ها در عربستان ممنوع بود.
موضوع حقوق زن برای کشورهای غربی فقط یک ابزار سیاسی است. این کشورها هیچ‌گونه دلسوزی نسبت به زن ندارند ولی تا می‌توانند برای اهداف سیاسی از این ابزار سوءاستفاده می‌کنند. جنایتی که غربی‌ها علیه زن و زنان کرده‌اند هیچ کشور دیگری نکرده است.
از دید شبکه عنترنشنال توافقنامه جامع ایران و چین مثل قرارداد ترکمانچای است و ایران مستعمره چین شده ولی توافقنامه عربستان و چین به عنوان فصلی تازه در روابط این دو کشور تبلیغ می‌شود. جالب اینکه اصلاح‌طلبان هم همین دیدگاه را دارند پس معلوم می‌شود آبشخور هر دو یکی است و از یک جا هدایت می‌شوند.
لازم است سپاه پاسداران همان رفتاری را که با گروهک‌های خزیده در شمال عراق کرد با گروهک‌های وابسته به رژیم سعودی و صهیونیستی در شرق کشور هم بنماید تا دیگر نتوانند به فرزندان رشید ملت ضربه بزنند و به پاکستان فرار کنند.

غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آلبانی جنایتکار به همراه رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت سردار سلیمانی، مصداق تروریسم دولتی است
این روزها سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم، در فرودگاه بغداد توسط اشغالگران آمریکایی است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اروپایی ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهداتشان عمل نمی کنند.
فریدون عباسی، نماینده مجلس: آمریکایی ها در حال التماس برای مذاکره هستند ...
ظریف: اروپایی‌ها باید به تعهداتشان عمل کنند |


اروپایی‌ها باید به تعهداتشان عمل کنند
اروپایی‌ها هیچ بخشی از تعهداتشان را اجرایی نکردند




و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

به دولت فرانسه اجازه نمی‌دهیم پا را از گلیم خود فراتر گذارد / اقدام توهین آمیز نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع نخواهد بود

مذاکره ایران با فرانسه از همان ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران بوده است.

دفاع بی‌شرمانه وزیر خارجه فرانسه از اقدامات توهین‌آمیز نشریه شارلی‌ابدو

فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار ... دست‌نشانده رژیم کودک‌کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است. فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است. در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟ سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است. سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند! این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟ دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند

ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند. دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.


چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. القاعده هم همان داعش است. چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
از تعطیلی موسسه تحقیقات فرانسه در ایران استقبال می کنیم
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.

تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار!
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.

اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
اروپا جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
آلمان جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است
رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است.

اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اروپا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
اروپا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.
در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است
تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
کره شمالی آماده آزمایش بمب هسته‌ای است
تشکر از کره شمالیگزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است.
اقدامات غیرقابل قبول اروپا را با تحریم پاسخ می دهیم

به مقابله با آمریکا ادامه می‌دهیم
به مقابله با اروپا ادامه می‌دهیم

تحریمهای بیشتر ناشی از برجام بود.
تحریمهای بیشتر ناشی از مذاکره و توافق هسته ای و مذاکرات وین بوده است.
از ناآرامی های آلمان و فرانسه و اروپا هم حمایت میکنید؟

دولتمردان کشورهای غربی از فشارهای سیاسی بی‌منطق دست بردارند/ سیاسی بازی و سیاسی کاری در انتصابات بی اثر باشد
آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار حق صلاحیت دخال
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش سعودی و مزدورانشان باید نابود شود!
شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان باید نابود شود!
اينترنشنال وابسته به آمریکا و کشورهای اروپایی است و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان فعالیت می کند.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اعتراضات اخیر حاصل طراحی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و اینترنشنال بود
رژیم صهیونیستی در یک سال ۲۲۰ فلسطینی را کشت و ۸۳۲ ساختمان را ویران کرد سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند.
دولت آمریکا مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
دولت عربستان سعودی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
یک سوم زندانیان زن جهان در آمریکا زندانی هستند از سوی دیگر از سال 2015 تاکنون دست‌کم 250 زن با وحشی‌گری پلیس آمریکا در خیابان بدون محاکمه به قتل رسیده‌اند حال آمریکا با چنین شناسنامه‌ای بانی تعلیق عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شده است! آیا مسخره نیست؟
طبق اعلام مرکز آمار آمریکا، از هر پنج زن آمریکایی‌ یک زن مورد تجاوز قرار گرفته بر این اساس آمریکا سومین کشور خطرناک دنیا برای زنان است. حال آمریکا با این مختصات درخواست حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را کرده است. این کار آمریکا بیشتر به یک مضحکه شبیه است.
در مسخره بودن اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل همین بس که‌آوریل 2017 عربستان عضو این کمیسیون شده است،یعنی درست در زمانی که رانندگی خانم‌ها در عربستان ممنوع بود.
موضوع حقوق زن برای کشورهای غربی فقط یک ابزار سیاسی است. این کشورها هیچ‌گونه دلسوزی نسبت به زن ندارند ولی تا می‌توانند برای اهداف سیاسی از این ابزار سوءاستفاده می‌کنند. جنایتی که غربی‌ها علیه زن و زنان کرده‌اند هیچ کشور دیگری نکرده است.
از دید شبکه عنترنشنال توافقنامه جامع ایران و چین مثل قرارداد ترکمانچای است و ایران مستعمره چین شده ولی توافقنامه عربستان و چین به عنوان فصلی تازه در روابط این دو کشور تبلیغ می‌شود. جالب اینکه اصلاح‌طلبان هم همین دیدگاه را دارند پس معلوم می‌شود آبشخور هر دو یکی است و از یک جا هدایت می‌شوند.
لازم است سپاه پاسداران همان رفتاری را که با گروهک‌های خزیده در شمال عراق کرد با گروهک‌های وابسته به رژیم سعودی و صهیونیستی در شرق کشور هم بنماید تا دیگر نتوانند به فرزندان رشید ملت ضربه بزنند و به پاکستان فرار کنند.

غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آلبانی جنایتکار به همراه رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت سردار سلیمانی، مصداق تروریسم دولتی است
این روزها سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم، در فرودگاه بغداد توسط اشغالگران آمریکایی است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اروپایی ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهداتشان عمل نمی کنند.
فریدون عباسی، نماینده مجلس: آمریکایی ها در حال التماس برای مذاکره هستند ...
ظریف: اروپایی‌ها باید به تعهداتشان عمل کنند |


اروپایی‌ها باید به تعهداتشان عمل کنند
اروپایی‌ها هیچ بخشی از تعهداتشان را اجرایی نکردند




و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

به دولت فرانسه اجازه نمی‌دهیم پا را از گلیم خود فراتر گذارد / اقدام توهین آمیز نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع نخواهد بود

مذاکره ایران با فرانسه از همان ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران بوده است.

دفاع بی‌شرمانه وزیر خارجه فرانسه از اقدامات توهین‌آمیز نشریه شارلی‌ابدو

فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار ... دست‌نشانده رژیم کودک‌کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است. فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است. در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟ سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است. سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند! این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟ دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند

ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند. دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.


چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. القاعده هم همان داعش است. چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
از تعطیلی موسسه تحقیقات فرانسه در ایران استقبال می کنیم
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.

تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار!
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.

اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
اروپا جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
آلمان جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است
رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است.

اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اروپا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
اروپا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.
در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است
تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
کره شمالی آماده آزمایش بمب هسته‌ای است
تشکر از کره شمالیگزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است.
اقدامات غیرقابل قبول اروپا را با تحریم پاسخ می دهیم

به مقابله با آمریکا ادامه می‌دهیم
به مقابله با اروپا ادامه می‌دهیم

تحریمهای بیشتر ناشی از برجام بود.
تحریمهای بیشتر ناشی از مذاکره و توافق هسته ای و مذاکرات وین بوده است.
از ناآرامی های آلمان و فرانسه و اروپا هم حمایت میکنید؟

دولتمردان کشورهای غربی از فشارهای سیاسی بی‌منطق دست بردارند/ سیاسی بازی و سیاسی کاری در انتصابات بی اثر باشد
آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین وغیره را ندارد.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و فرانسه و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودند و هنوز هم هستند
فرانسه و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودند و هنوز هم هستند.
پس مذاکره ایران با فرانسه و مزدورانشان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

داعش مورد حمایت کاخ سفید و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت اروپا و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت انگلیس و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سال 1400 تاکنون از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات رژیم سعودی جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات امارات جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند.
عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


پارلمان اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهگ تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد

نیروهای ائتلاف بین المللی از سال 2014 تاکنون به رهبری آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهک تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره بوده است و هم اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس به کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.

هزاران یمنی با سلاح‌های آمریکایی و انگلیسی کشته شدند
تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان 9 سال است که همه جانبه با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری می کنند چرا؟


تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه برای کشورهای اروپایی گران تمام می شود و گران تمام خواهد شد.
و این در حالی است که سپاه از سال 1980 تاکنون با گروه های تروریستی مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که سپاه از سال 2011 تاکنون با تروریست های داعش مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

همه دیکتاتور‌ها سگ دست‌نشانده آمریکا جنایتکار هستند

قدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه اعتماد ایران به کشورهای اروپایی جنایتکار است.

رژیم آپارتاید اسرائیل بزرگترین هویت تروریستی سازمان یافته جهان، رژیم انگلیس بنیانگذار و رژیم آمریکا بزرگترین حامی آن است. علت خشم کلوپ جهانی تروریست‌ها از سپاه روشن است؛ سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان است.

از سال 1980 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش حامی اصلی همه گروه های تروریستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا تروریسم بین المللی است
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش جهانی است.
سپاه پاسداران دشمن درجه یک ضد علیه حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی بوده است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا جنایتکار رئیس کل تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.


و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2021 تاکنون تسلیحات اوکراین جنایتکار را تامین می کند چرا؟

جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اروپایی ها جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است
مذاکره ایران با اروپایی ها جنایتکار هم به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 1357 تاکنون به رهبری آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند پس مذاکره و همکاری ایران با اروپایی ها جنایتکار مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بودن و هستند.
از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار تروریست از کشورهای اروپایی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و اسرائیل و به رهبری آمریکا از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق شده اند و همچنان نیز ادامه دارد.
با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود
این حرکت می‌تواند اقدام متقابل ایران را دربرداشته و خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۲۲:۱۰
کشورهایی که در دوره حکومت صدام بزرگترین حامی او برای بکارگیری سلاح های شیمیایی بودند و چنین سلاح هایی را در اختیار او قرار دادند تا علیه مردم خود و ملت ایران به کار گیرد، اکنون به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوریه اقدام می کنند.
قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریسم اتحادیه اروپا برای کشورهای اروپایی جنایتکار در خیلج فارس و منطقه خاورمیانه گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
دولت حسن روحانی زندگی مردم و اقتصاد را به برجام و مذاکره گره زده‌ است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۲۲:۱۰
کشورهایی که در دوره حکومت صدام بزرگترین حامی او برای بکارگیری سلاح های شیمیایی بودند و چنین سلاح هایی را در اختیار او قرار دادند تا علیه مردم خود و ملت ایران به کار گیرد، اکنون به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوریه اقدام می کنند.
قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریسم اتحادیه اروپا برای کشورهای اروپایی جنایتکار در خیلج فارس و منطقه خاورمیانه گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.
دولت حسن روحانی زندگی مردم و اقتصاد را به برجام و مذاکره گره زده‌ است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
کشورهایی مثل فرانسه و إلمان و انگلیس که دشمن تاریخی ملت ایران و هم حکومت نظام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هم هستند ولی متاسفانه امیر عبدالهیان هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
دخالت و مداخله فرانسه و متحدانش و مزدورانشان در امور داخلی ایران ثابت شده که به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۲۲:۵۶
جناب امیر عبدالهیان چه لزومی داره با کشورهایی مثل فرانسه و إلمان و انگلیس که دشمنی صریح و بی پرده ای با ایران ما دارند گفت و گوی تلفنی داشته باشید.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
آمریکا جنایتکار ۳۱ تانک «آبرامز» به اوکراین ارسال می‌کند ولی اما آمریکا و مزدورانشان، ایران را متهم می کنند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
نیروهای آمریکایی در سراسر منطقه خاورمیانه،‌ اشغالگر هستند.
نیروهای کشورهای اروپایی در سراسر منطقه خاورمیانه،‌ اشغالگر هستند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
که فرانسه هیچ دخالتی در امور ایران نداشته است 100 درصد فقط دروغ است و ایران در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون در امورد داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ولی متاسفانه دخالت و مداخله فرانسه جنایتکار در امور داخلی بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و غیره متاسفانه 100 برابر هم افزایش و بیشتر شده است چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره فقط بیش از 999 هزار بار در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کردند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
0
0
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1393 تاکنون بار ها به دین اسلام وقرآن اهانت کرده است ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان هم تاکنون همه جانبه با سران بی ادب فرانسه جنایتکار مذاکره و همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
0
اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل 200 کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش سعودی و مزدورانشان باید نابود شود!
شبکه اینترنشنال وابسته به رژِیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان باید نابود شود!
اينترنشنال وابسته به آمریکا و کشورهای اروپایی است و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان فعالیت می کند.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اعتراضات اخیر حاصل طراحی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و اینترنشنال بود
رژیم صهیونیستی در یک سال ۲۲۰ فلسطینی را کشت و ۸۳۲ ساختمان را ویران کرد سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر کجا هستند.
دولت آمریکا مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
دولت عربستان سعودی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور شهید سلیمانی است.
یک سوم زندانیان زن جهان در آمریکا زندانی هستند از سوی دیگر از سال 2015 تاکنون دست‌کم 250 زن با وحشی‌گری پلیس آمریکا در خیابان بدون محاکمه به قتل رسیده‌اند حال آمریکا با چنین شناسنامه‌ای بانی تعلیق عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شده است! آیا مسخره نیست؟
طبق اعلام مرکز آمار آمریکا، از هر پنج زن آمریکایی‌ یک زن مورد تجاوز قرار گرفته بر این اساس آمریکا سومین کشور خطرناک دنیا برای زنان است. حال آمریکا با این مختصات درخواست حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل را کرده است. این کار آمریکا بیشتر به یک مضحکه شبیه است.
در مسخره بودن اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل همین بس که‌آوریل 2017 عربستان عضو این کمیسیون شده است،یعنی درست در زمانی که رانندگی خانم‌ها در عربستان ممنوع بود.
موضوع حقوق زن برای کشورهای غربی فقط یک ابزار سیاسی است. این کشورها هیچ‌گونه دلسوزی نسبت به زن ندارند ولی تا می‌توانند برای اهداف سیاسی از این ابزار سوءاستفاده می‌کنند. جنایتی که غربی‌ها علیه زن و زنان کرده‌اند هیچ کشور دیگری نکرده است.
از دید شبکه عنترنشنال توافقنامه جامع ایران و چین مثل قرارداد ترکمانچای است و ایران مستعمره چین شده ولی توافقنامه عربستان و چین به عنوان فصلی تازه در روابط این دو کشور تبلیغ می‌شود. جالب اینکه اصلاح‌طلبان هم همین دیدگاه را دارند پس معلوم می‌شود آبشخور هر دو یکی است و از یک جا هدایت می‌شوند.
لازم است سپاه پاسداران همان رفتاری را که با گروهک‌های خزیده در شمال عراق کرد با گروهک‌های وابسته به رژیم سعودی و صهیونیستی در شرق کشور هم بنماید تا دیگر نتوانند به فرزندان رشید ملت ضربه بزنند و به پاکستان فرار کنند.

غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران حمایت کرده است و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از روزهای نخستین از اغتشاشات حمایت کرده اند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال برجام و مذاکرات وین است شرم آور تاسف بار است.
آلبانی جنایتکار به همراه رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت سردار سلیمانی، مصداق تروریسم دولتی است
این روزها سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم، در فرودگاه بغداد توسط اشغالگران آمریکایی است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اروپایی ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهداتشان عمل نمی کنند.
فریدون عباسی، نماینده مجلس: آمریکایی ها در حال التماس برای مذاکره هستند ...
ظریف: اروپایی‌ها باید به تعهداتشان عمل کنند |


اروپایی‌ها باید به تعهداتشان عمل کنند
اروپایی‌ها هیچ بخشی از تعهداتشان را اجرایی نکردند




و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

به دولت فرانسه اجازه نمی‌دهیم پا را از گلیم خود فراتر گذارد / اقدام توهین آمیز نشریه‌ای فرانسوی در انتشار کاریکاتور علیه مرجعیت دینی و سیاسی بدون پاسخ قاطع نخواهد بود

مذاکره ایران با فرانسه از همان ابتدا غلط و اشتباه بود چون به خاطر که فرانسه جنایتکار دشمن تاریخی مردم ایران بوده است.

دفاع بی‌شرمانه وزیر خارجه فرانسه از اقدامات توهین‌آمیز نشریه شارلی‌ابدو

فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار ... دست‌نشانده رژیم کودک‌کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است. و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است. فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران، ارتش و سپاه 100 درصد فقط نابودی پایگاه های آمریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه است. در زمان که انگلیس جنایتکار و فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکار و اروپا همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ظریف و عراقچی وغیره هم با انگلیس، جنایتکار، فرانسه و آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کردند چرا؟ سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است. سه کشور اروپایی عضو برجام، آتش بیار معرکه اغتشاشات انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام در این روزها با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه درباره اغتشاشات اخیر در ایران و تهدید به تحریم و اعمال آن، آتش بیار معرکه اغتشاشات شده‌اند.

به فرانسه جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. جای بسی تاسف است در شرایطی که مقامات کشورهای اروپایی داعیه حقوق بشر و به طور خاص، حقوق زنان را سر می دهند،در کشوری اروپایی، یک بانوی ایرانی در جایگاه یک مقام عالی دیپلماتیک مورد حمله سلاح سرد قرار گرفته و البته همزمان در داخل کشور ایران این گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای اروپایی با توزیع سلاح و ساماندهی اراذل و اوباش جان آحاد ملت ایران و جوانان و زنان این مرز و بوم را مورد حمله قرار داده اند و همان مقامات اروپایی علیرغم ادعاهای دروغین، سکوت اختیار کرده اند! این اقدامات به رهبری گروه تروریستی سازمان مجاهدین خلق که بیش از این سبب سلب حیات از بیش از 18 هزار هموطن ایرانی ما شده اند، صورت گرفته و بنابر سوابق این گروه تروریستی ،این عمل حرکت جدیدی از سوی آنها نیست و جای تعجب ندارد! تعجب اینجاست که این گروه تروریستی در مامنی که مقامات اروپایی مدعی حقوق بشر برایشان فراهم کرده

ناتو جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود اسرائیل جنایتکار هم به اوکراین کمک میکند سوال اینجاست پس چرا ناتو بابت کمک به اوکراین تحریم نمی شود همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟ عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟ دیگر هیچ کس در اروپا و منطقه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. همانطور که غرب به ائتلاف متجاوز سعودی کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی میکند

ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد. عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.


دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟ کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند. که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند. دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.


چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. القاعده هم همان داعش است. چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است. از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است. عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
از تعطیلی موسسه تحقیقات فرانسه در ایران استقبال می کنیم
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
ادامه مداخله‌های فرانسه جنایتکار و سایر کشورهای اروپایی جنایتکار در امور داخلی کشورمان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.

تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار!
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.

اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
اروپا جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
آلمان جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اسرائیل طی سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است
رژیم صهیونیستی بیش از ۵۲ کودک فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رسانده است سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل به همراه القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
298 شبکه فارسی زبان و با کمک مالی عربستان سعودی و مزدورانشان علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند
دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند، به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.
مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است.

اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

اروپا جنایتکار حق حرف‌زدن درباره آزادی‌های مدنی برای سایر کشورها را ندارد.
اروپا جنایتکار حق اظهارنظر درباره حقوق بشر در سایر کشورها را ندارد.
در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است
تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
کره شمالی آماده آزمایش بمب هسته‌ای است
تشکر از کره شمالیگزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است.
اقدامات غیرقابل قبول اروپا را با تحریم پاسخ می دهیم

به مقابله با آمریکا ادامه می‌دهیم
به مقابله با اروپا ادامه می‌دهیم

تحریمهای بیشتر ناشی از برجام بود.
تحریمهای بیشتر ناشی از مذاکره و توافق هسته ای و مذاکرات وین بوده است.
از ناآرامی های آلمان و فرانسه و اروپا هم حمایت میکنید؟

دولتمردان کشورهای غربی از فشارهای سیاسی بی‌منطق دست بردارند/ سیاسی بازی و سیاسی کاری در انتصابات بی اثر باشد
آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین وغیره را ندارد.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و فرانسه و متحدانش از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بودند و هنوز هم هستند
فرانسه و متحدانش از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودند و هنوز هم هستند.
پس مذاکره ایران با فرانسه و مزدورانشان از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

داعش مورد حمایت کاخ سفید و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت اروپا و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
داعش مورد حمایت انگلیس و مزدورانشان اکنون قادر به باقی ماندن در هیچ منطقه‌ای نیست
اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سال 1400 تاکنون از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات رژیم سعودی جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند
سوال اینجاست که چرا شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون اقدامات امارات جنایتکار در حملات تروریستی به یمن را محکوم نمکند.
عربستان سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تسلیحات غربی برای کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی جنایتکار به همراه امارات جنایتکار از سال 2015 تاکنون از سلاح‌های غربی جنایتکار برای کشتار غیرنظامیان در یمن استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


پارلمان اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهگ تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد

نیروهای ائتلاف بین المللی از سال 2014 تاکنون به رهبری آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهک تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره بوده است و هم اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس به کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.

هزاران یمنی با سلاح‌های آمریکایی و انگلیسی کشته شدند
تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان 9 سال است که همه جانبه با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری می کنند چرا؟


تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه برای کشورهای اروپایی گران تمام می شود و گران تمام خواهد شد.
و این در حالی است که سپاه از سال 1980 تاکنون با گروه های تروریستی مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که سپاه از سال 2011 تاکنون با تروریست های داعش مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

همه دیکتاتور‌ها سگ دست‌نشانده آمریکا جنایتکار هستند

قدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه اعتماد ایران به کشورهای اروپایی جنایتکار است.

رژیم آپارتاید اسرائیل بزرگترین هویت تروریستی سازمان یافته جهان، رژیم انگلیس بنیانگذار و رژیم آمریکا بزرگترین حامی آن است. علت خشم کلوپ جهانی تروریست‌ها از سپاه روشن است؛ سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان است.

از سال 1980 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش حامی اصلی همه گروه های تروریستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا تروریسم بین المللی است
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش جهانی است.
سپاه پاسداران دشمن درجه یک ضد علیه حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی بوده است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا جنایتکار رئیس کل تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.


و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 2021 تاکنون تسلیحات اوکراین جنایتکار را تامین می کند چرا؟

جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اروپایی ها جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است
مذاکره ایران با اروپایی ها جنایتکار هم به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 1357 تاکنون به رهبری آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند پس مذاکره و همکاری ایران با اروپایی ها جنایتکار مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بودن و هستند.
از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار تروریست از کشورهای اروپایی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و اسرائیل و به رهبری آمریکا از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق شده اند و همچنان نیز ادامه دارد.
با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود
این حرکت می‌تواند اقدام متقابل ایران را دربرداشته و خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: