کد خبر: ۹۴۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۲۵۹
فدراسیون کاراته تاکید کرد: کاراته‌کای ایرانی که از بازگشت به ایران خودداری کرده، به صورت شخصی و بدون مجوز فدراسیون و شورای برون مرزی در مسابقات پاریس شرکت کرده است.

واکنش فدراسیون کاراته به پناهندگی فرزاد رستمی: او ملی‌پوش کاراته نبوده / بدون هماهنگی فدراسیون در مسابقات اوپن فرانسه شرکت کردهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فدراسیون کاراته تاکید کرد: کاراته‌کای ایرانی که از بازگشت به ایران خودداری کرده، به صورت شخصی و بدون مجوز فدراسیون و شورای برون مرزی در مسابقات پاریس شرکت کرده است.

فدراسیون کاراته در اینباره نوشت: به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر پناهندگی فرزاد رستمی به کشور سویٔیس؛ به اطلاع میرساند این ورزشکار ملی‌پوش کاراته نبوده و بدون اطلاع و هماهنگی فدراسیون و بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در مسابقات اوپن فرانسه شرکت کرده است.

لازم به یادآوری است که ثبت نام رستمی برای شرکت در مسابقات کاراته اوپن پاریس نیز به صورت آزاد بوده و از یونان راهی فرانسه شده است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: