کد خبر: ۹۴۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۴۸
رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.

رئیسی: دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت بازار ارز به بانک مرکزی کمک کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.

وی همچنین تاکید کرد سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز وزارت بهداشت برای تامین دارو و تجهیزات را با اولویت تخصیص دهد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان و پیگیری مسائل و مطالبات اهالی شهرستان‌های مختلف استان، پاسخگویی و رفع مشکلات مردم را اولویت‌های دولت سیزدهم دانست.

رئیسی همچنین با اشاره به لزوم تسهیل در انجام امور گمرکی و مبادلات مرزی از نهادهای مسئول از جمله دستگاه دیپلماسی کشور خواست در زمینه برطرف کردن مشکلات تردد کامیون‌‌ها در مرز آستارا اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع) را نیز تسلیت گفت.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
با اینکه بنده در تاریخ 14 بهمن ماه 1400 در مورد وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک مرکزی علیه چند بانک کتبن شکایت کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
مرتضی - بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: