کد خبر: ۹۴۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۴
ریکی ماسارا، مدیر آث میلان اعتراف کرده که جذب بازیکنان جدید از هم اکنون تا پایان پنجره برای باشگاه دشوار خواهد بود درحالیکه روسونری با نیکولو زانیولو مرتبط است.

واکنش مدیر میلان به شایعه جذب زانیولوبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نیکولو زانیولو، هافبک رم همچنین به عنوان هدف تاتنهام هم معرفی شده، اسکای ایتالیا این هفته گزارش داد که میلان وارد رقابت برای جذب این بازیکن ایتالیایی شده است.

ماسارا به DAZN در پاسخ به سوالی درباره زانیولو گفت: "ما روی مسابقه و فصل تمرکز کرده‌ایم. بازار هنوز باز است، حتی اگر قبلاً به طور گسترده گفته باشیم که نیازهای خاصی نداریم و همچنان به این روش فکر کنیم.

سپس خواهیم دید که آیا از الان تا انتهای پنجره فرصت‌هایی وجود خواهد داشت یا خیر، اما فکر می‌کنم خیلی سخت خواهد بود.

کاملاً متقاعد شده‌ایم که یک تیم قوی، یک کادرفنی قوی و یک مربی عالی داریم که می‌تواند در بالاترین سطح رقابت کند و این کار را تا پایان انجام دهد.

ما در مورد ارزش این تیم بسیار آرام هستیم. در حال بهبودی بازیکنان زیادی هستیم که مصدومیت داشته‌اند و پایان فصل خوبی در انتظار ماست."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: